Novi logo konferencije Znanje u fokusu i Food Hackathona - rad studenta Ivana Glasnovića

Srce u centru loga konferencije

Ivan Glasnović mladi je student Sveučilišta Sjever koji je osmislio logo za konferenciju Znanje u fokusu. Dolazi iz obitelji grafičkih dizajnera i kako navodi – kreiranje vizualnih identiteta bio je zacrtani smjer kojim je i sam želio poći. Nakon srednje Grafičke škole u Zagrebu, Medijski dizajn na Sveučilištu Sjever u Koprivnici pokazao se kao izazov koji odgovara njegovim željama i potrebama. A, među jednim od izazova stigao je i natječaj za izradu loga, koji će pratiti novi identitet Podravkine međunarodne konferencije Znanje u fokusu koja je  ove godine tematski proširena na učenje i inovacije u digitalnom dobu. Kao integralni dio konferencije, mjesec dana ranije, održat će se Food Hackathon, svojevrsno natjecanje u inovativnom hakiranje hrane.

U centru loga konferencije kao i loga predstojeće Food Hackathona, smješteno je srce - prepoznatljiva Podravkina odrednica, a Ivan dodatno pojašnjava:

- Podravka je jedina „kompanija sa srcem“ i baš zato je srce bilo centar i vodilja prilikom dizajniranja loga za konferenciju. Želio sam prenijeti poruku da učinimo tehnološku logorsku vatru oko koje će mladi ljudi različitih kultura pričati priče o hrani za generacije koje poštuju planet i zdravlje. Oba nova logotipa predstavljaju slijedeći korak u svijetloj budućnosti ovog zanimljivog projekta koji se organizira već nekoliko godina zaredom.

Pojašnjavajući simboliku loga, Ivan je naveo:

- Srce je simbol Podravke kao središta okupljanja i razmjene informacija, ali srce je također simbol hrane općenito, kao izvor života. Isto tako, srce je prikazano kao element logorske vatre oko koje se mladi međukulturalni ljudi okupljaju. Isprekidana kružnica sa četiri mala kružića prikazuje siluete ljudi iz ptičje perspektive koji se drže za ruke, tvoreći krug oko srca (logorske vatre) koji skupa komuniciraju protok energije, znanja i informacija. Također, krug kojeg tvore siluete predstavlja naš planet i kolektivnu brigu o njemu i simbolizira zajedništvo, ljubav, sreću i kolektivni uspjeh. Ključni pojmovi koje logotipovi komuniciraju su:

- znanje / razmjena iskustava i nova saznanja

- svijet / internacionalnost / bezgraničnost

- mladi ljudi / zajedništvo / kolektivni uspjeh

- kreativnost / ljubav / sreća / zdravlje

Koje su ti se mogućnosti dodatno otvorile pobjedom na ovom natječaju?

- Uz financijsku nagradu, koja nije zanemariva, tu je mogućnost sudjelovanja na konferenciji, zatim nova poznanstva, ali i stvaranje mogućnosti buduće poslovne suradnje. Primjerice, trenutno razmišljam o kreativnom rješenju za majice, koje će se nadovezati na logo i također biti prepoznatljiv simbol konferencije i Food Hackathona.

Suradnja sa sveučilištima i zajednicom dio je koncepta otvorenih inovacija, a Sveučilište Sjever jedan je od partnera ovogodišnje konferencije Znanje u fokusu, koja će se ove godine održati 24.studenoga 2016. godine. (I.L.)