Više o konferenciji

Podravka ovom konferencijom otvara aktualne teme iz novih načina učenja i inovacija u organizacijama u vrijeme digitalne transformacije. Zajedno sa svjetskim i domaćim partnerima iz poslovne, akademske i društvene zajednice otkrit ćemo tajni recept najuspješnijih.

Glavna tema: organizacijska kultura učenja i inovacija u digitalno doba

Tri uže teme konferencije, koje će biti prikazane kroz predavanja, poslovne slučajeve, panel rasprave i radionice, su:

  • transfer znanja i inovacija između različitih kultura
  • učenje, inovacije i korporativna kultura u digitalno doba
  • povećanje konkurentnosti organizacija kroz inovativnost - ženski pogled


TEME – O ČEMU ĆEMO PRIČATI:
najnovije digitalne tehnologije za učenje,  inovacijski lideršip, otvorene inovacije, inovacije i učenje za budućnost, inovacijski poslovni modeli, veza između glazbe i inovacijskog menadžmenta, kako metodologija AI (Appreciative Inquiry) može pomoći u upravljanju idejama u organizaciji, uloga robotike u učenju i poslovanju, važnost raznovrsnosti za upravljanje idejama...

POSLOVNI SLUČAJEVI – PRIMJERI IZ PRAKSE:
Podravka – Hungry for ideas / implementacija sustava za upravljanje idejama i inovacijama, Danfoss - 24Idea case - upravljanje idejama- dansko-slovensko iskustvo, Metro C&C - uloga  Appreciative Inquiry metodologije,  SRC Inkubator Ljubljana -  From idea to final victory, LinkedIn (Lynda.com) – Razvoj lideršipa i e-učenje...

RADIONICE – NAUČITE NOVE VJEŠTINE:
Ova konferencija izvrsna je prilika za naučiti nove vještine kroz neku od vrijednih radionica: naučite kako razviti inovacijski lideršip u svojoj organizaciji, naučite izrađivati inovacijski business model canvas, naučite koristiti Disney-jevu kreativnu strategiju, osnove dizajniranja e-learning tečajeva, naučite koristiti lean metodologiju u svakodnevnom poslu...

EKSKLUZIVNI PREDAVAČI

Sudjelovanjem na konferenciji iskoristite priliku poslušati vrhunska predavanja predavača iz Amerike, Velike Britanije, Nizozemske, Danske, Francuske, Hrvatske...

Konferenciju će otvoriti vrhunski svjetski predavači iz područja inovacija i digitalnog učenja, nakon čega slijede panel rasprave, prikazi uspješnih poslovnih slučajeva i radionice.

Podravka, kao domaćin konferencije, intenzivno radi na poticanju kreativnosti i inovativnosti svojih zaposlenika i uređenju sustava otvorenih inovacija. Podravka je ove godine osvojila prvu nagradu za projekt poticanja kreativnosti zaposlenika u okviru natječaja Najbolje HR prakse u organizaciji tvrtke Selectio i portala MojPosao.

Službeni jezici konferencije su hrvatski i engleski jezik.

Kome je namijenjena?

Dobrodošli su svi koji se u svojim organizacijama bave digitalnim učenjem, kolaboracijom, inovacijama.

Konferencija je namijenjena menadžerima iz područja ljudskih resursa, inovacijskim menadžerima,  organizatorima i voditeljima edukacija u organizacijama, voditeljima digitalne transformacije, menadžerima i stručnjacima iz područja upravljanja znanjem, IT stručnjacima koji rade na podršci upravljanju znanjem kao i svima zainteresiranima koji se na bilo koji način bave inovacijama, učenjem i dijeljenjem znanja, kolaboracijom i digitalnom transformacijom. 
Broj sudionika je ograničen stoga osigurajte svoje mjesto na vrijeme!

Cilj konferencije je promovirati izvrsnost i inovativnost u korištenju novih tehnologija i pristupa učenju kako bi se povećala kreativnost i inovativnost u organizacijama.

Organizacijom ove konferencije Podravka nastavlja s triple-helix pristupom te kao i kroz dosadašnje tri konferencije promiče važnost udruživanja s poslovnom, akademskom i širom društvenom zajednicom u svrhu zajedničkog stvaranja društva znanja.

Ove godine otvoren je poziv za prijavu radova iz tri tematska područja konferencije. Prijave radova primaju se do do kraja rujna 2016. godine.

Završni party

Neka vam se dojmovi s konferencije slegnu na opuštajućem druženju na kraju konferencijskog dana. Kada je Podravka domaćin konferencije, posjetitelji mogu računati ne samo na bogatstvo programa, već i na bogatstvo mirisa i okusa kulinarskih delicija.