Okus

Pažljivim odabirom sastojaka i aroma Podravka stvara proizvode u kojima, zahvaljujući jedinstvenom i svojstvenom okusu, uživaju generacije potrošača.

Okus hrane jedno je od najvažnijih kriterija pri odabiru hrane. Pažljivim odabirom sastojaka i aroma Podravka stvara proizvode u kojima, zahvaljujući jedinstvenom i svojstvenom okusu, uživaju generacije potrošača. Obiteljske preferencije i tradicija, stil života, okoliš, dob i spol ključni su u izgradnji prehrambenih navika.

U laboratoriju za senzorska i kulinarska ispitivanja prof. Zlata Bartl, dizajnira se okus upotrebom kulinarskih uređaja i tehnika, 3D robota za printanje hrane, software-skih rješenja za najbolje sparivanje sastojaka hrane prema kemijskom sastavu, a ispituje i potvrđuje klasičnim (eksplicitnim) senzorskim metodama i naprednim (implicitnim) softweare-ima baziranim na umjetnoj inteligenciji u interakciji sa potrošačima svih dobnih skupina. Osim za vlastite potrebe razvoja (eksperimentalni razvoj), laboratorij je namijenjen i za industrijska istraživanja i suradnje u istraživačkim projektima.

Ovaj laboratorij je osim za istraživanja i razvoj, opremljen najsuvremenijom multimedijskom opremom za stvaranje medijskih sadržaja i ''live streaminga'', za potrebe promocije proizvoda.

U laboratorij je uveden Standard dobre higijenske prakse.

Senzorska analiza

  • Ukusni Podravkini proizvodi ne događaju se slučajno. Za to je odgovoran veliki tim stručnjaka, s višegodišnjim iskustvom, posvećenih razumijevanju potreba potrošača i okusnih preferencija. Svaki proizvod prolazi testiranja u profesionalno opremljenom laboratoriju za senzorsku analizu, koji je u potpunosti usklađen s međunarodnim ISO standardima. U radu laboratorija neizostavnu ulogu imaju zaposlenici Podravke koji ovisno o potrebama sudjeluju kao članovi ocjenjivačkih panela. 
  • Kvalitetan je proizvod onaj koji zadovoljava ili nadmašuje očekivanja potrošača. To je razlog zašto potrošače sustavno integriramo u senzorski proces razvoja proizvoda.
  • Senzorska prihvatljivost koju čini na prvom mjestu kvaliteta okusa, važna je platforma bez koje proizvod sigurno neće uspjeti.
  • Nakon početnog interesa za proizvod na temelju reklamnih navoda i promocije koji ga okružuju u trenucima njegovog uvođenja na tržište, za dugoročni uspjeh proizvoda važno nam je trajno održavanje dokazane kvalitete okusa.