Predstavljeno Izvješće o održivom razvoju Grupe Podravka
Sve je više dionika, zainteresiranih ne samo za ekonomske pokazatelje nego i za sam način obavljanja poslovanja i njegovog utjecaja na prirodu te na užu i širu društvenu zajednicu.
U vijećnici Hrvatske gospodarske komore u Zagrebu danas je predstavljeno Izvješće o održivom razvoju Grupe Podravka u 2005. godini.
Ovo izvješće, koje je Podravka obvezna objaviti kao jedina hrvatska članica Svjetskog poslovnog savjeta za održivi razvoj (WBCSD), predstavili su predsjednik Uprave Podravke Darko Marinac te Mirjana Matešić, ravnateljica HRPSOR-a (Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj). Oni su istaknuli visoku vrijednost ovog izvješća koje je tiskano na ekološki prihvatljivom papiru na hrvatskom i engleskom jeziku, a dizajn i produkciju potpisuje koprivnička agencija Skin29.
Izvješće o održivom razvoju Grupe Podravka u 2005. godini prvo je Podravkino Izvješće o održivom razvoju izrađeno uvažavajući globalne standarde za izvještavanje o održivosti odnosno uvažavajući principe Smjernica Globalne inicijative za izvještavanje (GRI) o održivosti iz 2002. godine. U novome Izvješću iznesene su informacije o poslovanju Podravke, kao i o ostvarenim ekonomskim, okolišnim i društvenim učincima u 2005. godini. Ovo Izvješće, integrirajući pokazatelje GRI-a predstavlja veliki korak za kompaniju koja se njime svrstava u europske i svjetske trendove opravdavajući imidž globalne kompanije i predvodnice hrvatskog gospodarstva na svjetskim tržištima. Svjesna važnosti uspostavljanja ravnoteže između svih aspekata djelovanja, Podravka od svojih začetaka djeluje kao odgovoran i proaktivan član društvene zajednice na području gospodarskog razvoja, zaštite okoliša i promicanja kvalitete života u zajednici. Podravkino održivo poslovanje prelazi mogućnosti tradicionalnog izražavanja poslovnih rezultata povećanjem prihoda i stvaranjem dobiti dioničarima i ostalim dionicima. Nova paradigma uključuje i uspjeh društvene zajednice i svih zainteresiranih sudionika. Auditorij zainteresiran za rezultate poslovanja kompanija se proširuje i seže puno dalje od investicijske javnosti. Sve je više dionika, zainteresiranih ne samo za ekonomske pokazatelje nego i za sam način obavljanja poslovanja i njegovog utjecaja na prirodu te na užu i širu društvenu zajednicu. Stoga je Izvješćem o održivom razvoju Grupe Podravka u 2005. godini obuhvaćen cjelokupni raspon djelovanja i aktivnosti kompanije, kao i svi odnosi koje pri tome kompanija gradi. Biti jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji te farmaceutska kuća koja prepoznatljivim partnerskim pristupom ostvaruje više i pri tome djelovati u skladu s prirodom i društvenom zajednicom, Podravkin je imperativ.
Nastojanjem da se u svim aspektima djelovanja ocrtava slogan "Uvijek sa srcem!", Podravka je stekla status društveno odgovorne kompanije koja je ne samo u Hrvatskoj nego i šire, poznata po stremljenju ka visokim ekonomskim, društvenim i ekološkim standardima.