Politika sustava sigurnosti hrane i kvalitete

Podravkino temeljno usmjerenje je proizvodnja visokokvalitetnih i zdravstveno ispravnih proizvoda temeljenih na dobroj proizvođačkoj praksi i na načelima upravljanja kvalitetom i sigurnosti hrane.

 Podravka danas uživa povjerenje brojnih potrošača u regiji i svijetu koji su prepoznali vrijednost njenih proizvoda. S razlogom, jer je Podravka prepoznala osnovne zahtjeve koje u svojim poslovnim procesima mora kontinuirano primjenjivati i poboljšavati:

  • ispunjavanje zahtjeva potrošača - proizvod kvalitetan i siguran za konzumaciju te siguran i prihvatljiv za okoliš,
  • ispunjavanje zahtjeva zakonodavstva o sigurnosti hrane u zemlji i svijetu,
  • ispunjavanje zahtjeva kupaca koji se odnose na sigurnost hrane i stalno poboljšavanje kvalitete proizvoda,
  • održavanje i poboljšavanje komunikacije s dobavljačima, kupcima i zainteresiranim stranama u lancu hrane,
  • osiguravanje proizvodnje kvalitetnih i sigurnih proizvoda za konzumaciju svim potrošačima kroz cijeli lanac hrane: od nabave najkvalitetnijih sirovina pa do distribucije gotovog proizvoda potrošaču,
  • poštivanje tradicije i uvođenje modernih trendova
  • kontinuirano usavršavanje zaposlenika jedna je od temeljnih osnova uspostavljenog sustava sigurnosti hrane i kvalitete, ostvarenog uz pomoć kvalitetnih i stručnih osoba koje posjeduju visoku razinu ponajprije tehnoloških znanja i korporativnog upravljanja
  • kontinuirano prepoznavanje i implementiranje zahtjeva tržišta na području prehrambene industrije,
  • kontinuirano implementiranje i primjena principa održivog razvoja
  • prepoznavanje važnosti i implementacija zahtjeva zaštite hrane u borbi protiv namjerne zlouporabe i krivotvorenja proizvoda, zaštite brandova sve do prava potrošača da su informirani o proizvodu koji konzumiraju
  • primjenjivanje koncepta razmišljanja temeljenog na rizicima kroz integrirani sustav upravljanja kompanije s ciljem razmatranja potencijalnih rizika kroz cjelokupno poslovanje, uspostavljanjem kulture proaktivnog, preventivnog djelovanja i poboljšavanja sustava upravljanja kompanije


Podravka gradi povjerenje na temelju uzajamnog poštovanja kako zaposlenika, tako i svojih potrošača i klijenata.