Naše temeljne vrijednosti su srčanost, inovativnost, nasljeđe, kvaliteta, održivost i brižnost! To su vrijednosti kojima se vodimo već 75 godina i na preko 60 tržišta.
Vijesti
-
Podravka otvorila logističko-distributivni centar vrijedan 48 milijuna eura
Novom investicijom kojom se značajno optimizira poslovanje i osigurava dugoročna održivost, obilježen je završetak najambicioznijeg investicijskog ciklusa u povijesti Podravke
-
Obavijest za poslovne kupce
-
Podravkina Tvornica tjestenine upotpunjena novom linijom za noodlese
Uskoro će na tržište izaći i prvi noodles proizvodi iz potpuno vlastite proizvodnje, a godišnje će se moći proizvesti više od 40 milijuna komada
Investitori
-
Obavijest o stjecanju vlastitih dionica – propisana informacija na dan 22.11.2024.
-
Transakcije osoba koje obavljaju rukovoditeljske dužnosti– obavijest na dan 20.11.2024.
-
Obavijest o stjecanju vlastitih dionica - propisana informacija na dan 20.11.2024.
-
Obavijest o stjecanju vlastitih dionica – propisana informacija na dan 15.11.2024.
-
Obavijest o sudjelovanju na investitorskoj konferenciji - propisana informacija na dan 13.11.2024.
Dionica
Odgovornost
-
Okoliš
Promičemo primjenu normi društveno odgovornog poslovanja te usklađenost gospodarstva s razvojnim ciljevima društvene zajednice i očuvanjem okoliša za buduće generacije.
Podravka se u svom poslovanju opredijelila za očuvanje, zaštitu i unapređenje kvalitete okoliša u kojem stvara nove ekonomske, okolišne i društvene vrijednosti za svoje dionike.
-
Potrošači
Podravkino temeljno usmjerenje je proizvodnja visokokvalitetnih i zdravstveno ispravnih proizvoda temeljenih na dobroj proizvođačkoj praksi ina načelima upravljanja kvalitetom i sigurnosti hrane.
R&D
Istraživačko-razvojne aktivnosti nositelji su razvoja naše kompanije. U njih su utkane vrijednosti profesorice Zlate Bartl i njezinih timova - strast, kreativnost, inovativnost, izvrsnost, povjerenje i zdravlje potrošača.