Martina Dalić

Predsjednica Uprave

Martina Dalić imenovana je predsjednicom Uprave u veljači 2021. godine.

Dr.sc. Martina Dalić osoba je s bogatim iskustvom u javnom i privatnom sektoru, ali i međunarodnim institucijama.

U svojoj karijeri u javnom sektoru bila je potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica za gospodarstvo, poduzetništvo i obrt (2016. – 2018.), ministrica financija (2010. – 2011.), državni tajnik (2004. – 2008.) te pomoćnik ministra financija (1997. – 2000.). Karijeru u javnom sektoru počela je 1995. godine u Ministarstvu financija. Pored toga, 2011. godine izabrana je za zastupnicu u Hrvatskom Saboru te je taj mandat obnašala sve do 2015. godine.

Značajno iskustvo stjecala je i kroz privatni sektor pa je tako od 2008. do 2010. godine bila Predsjednik Uprave Partner banke Zagreb, a od 2000. pa sve do 2004. godine glavni ekonomist Privredne banke Zagreb, članice Intesa Sanpaolo Grupe.

U razdoblju 2015. do 2016. godine bila je stalni savjetnik za upravljanje javnim financijama u Međunarodnom monetarnom fondu, Washington DC.

U razdoblju 2005. do 2012. dr. sc. Martina Dalić bila je zamjenica glavnog pregovarača i pregovarač u pregovaračkom timu za pristupanje Republike Hrvatske u članstvo Europske unije za četiri poglavlja (Carinska unija, Oporezivanje, Financijska kontrola i Proračunske i financijske odredbe).

Martina Dalić je završila Ekonomski fakultet u Zagrebu, gdje je i započela svoju profesionalnu karijeru kao asistent na Katedri za organizaciju i management. Magistrirala je 1994. godine, a titulu doktora znanosti je stekla 2012. godine.

Autorica je brojnih stručnih i znanstvenih radova.

Martina Dalić, predsjednica Uprave, odgovorna je za usmjeravanje i vođenje:

  • rada članova Uprave;
  • poslova vezanih uz definiranje i provođenje strateških i poslovnih prioriteta Grupe Podravka što uključuje akvizicije i strateški razvoj poslovanja, upravljanje ljudskim resursima, korporativno upravljanje, korporativni marketing, korporativne komunikacije, održivost poslovanja i zelenu transformaciju;
  • strategije poslovnog restrukturiranja i optimizacije poslovnih procesa u Grupi Podravka;
  • izrade trogodišnjeg Plana poslovanja te trogodišnjeg plana investicijskih ulaganja Grupe Podravka;
  • interne revizije;
  • korporativne i informacijske sigurnosti;
  • pravnih poslova;
  • svih ostalih poslovnih procesa za koje nije zadužen niti jedan član Uprave.