Crna Gora

Crnogorski potrošači poznati su po ljubavi prema brand proizvodima, pa ne čudi da su Podravkini proizvodi na dnevnom meniju svake obitelji. Crna Gora odredište je za prave hedoniste, gurmane i sladokusce koji će uživati u morskim jelima, poznatim njeguškim specijalitetima, kuhinji Skadarskog jezera, janjetini na najrazličitije načine i kačamaku u visokoplaninskim ljetnim kućama.

Crna Gora

Podravka d.o.o. Podgorica službeno je u Crnoj Gori prisutna od 2002. godine, no naši proizvodi na ovom su tržištu bili prisutni i prethodnih godina. Prema broju zaposlenih Podravka Crna Gora spada među manje kolektive, što ne umanjuje značaj dugogodišnjeg uspješnog poslovanja na ovom tržištu.

Kompanija Podravka na tržištu Crne Gore svakako se može pohvaliti s više od petsto različitih artikala, a dodatno širenje portfolija s novim inovativnim proizvodima cilj je kojem svakodnevno težimo, ne bi li zadovoljili potrebe naših potrošača.

Podravka je na tržištu lider u mnogim kategorijama, a najtraženiji su proizvodi Kokošja juha s tjesteninom, Goveđa juha s tjesteninom, Eva sardina, Eva tuna, Eva skuša, Vegeta, Čokolino, Lino žitarice, Lino Lada, Dolcela proizvodi (pudinzi, šlag kreme i pjene, kvasac), Goveđi gulaš, Fant proizvodi, proizvodi od rajčice i kondimenti, kao i širok asortiman Podravka čajeva.

Posebnu pažnju usmjerili smo na najmlađe potrošače, i to kroz Lino brand koji je Crna Gora prepoznala i dostupan je u širokoj paleti proizvoda: Lino dehidrirana dječja hrana, Lino žitarice, Lino baby keks, Lino voćne kašice, Lino povrtno-mesne kašice i Lino baby flips.

Prisutan je i značajan asortiman Žito proizvoda pod brandovima Zlato polje (riža, dvopek, palenta i gris), Natura (žitarice, sjemenke) i Šumi bomboni.

Primorje Crne Gore pod velikim je utjecajem mediteranske kuhinje s uobičajenim jelima od morskih plodova (ribe, hobotnice, škampi i lignje), zbog čega se Šime u Crnoj Gori smatra najboljim ribolovcem. Eva, zdrava riznica ribljih proizvoda, zastupljena je bogatim asortimanom ribljih konzervi i salata, i prepoznatljiv je brand koji rado završava u košarici potrošača.

Turizam je grana koja se u Crnoj Gori najbrže razvija, a njena se ponuda svakako ogleda i u otvaranju sve većeg broja ugostiteljskih objekata. Kontinuirano prateći sve aspekte na ovom tržištu, prepoznali smo potrebu za pojačanim razvojem segmenta gastro prodaje, na čijem unaprjeđenju stalno radimo.

Podravka d.o.o.

Bulevar revolucije 17A
81000 Podgorica
Crna Gora

tel: +382 20 872 878 
fax: +382 20 606 011
e-mail: podravkacg@t-com.me

Facebook Podravka Crna Gora
Instagram Podravka Crna Gora

Kontakt osobe:
Alenko Vavro, Direktor poduzeća
Draško Čelanović, Direktor Prodaje
Sonja Zarubica Paunović, Direktorica Marketinga

Geografski položaj

Crna Gora po mnogočemu je zanimljiv i jedinstven dio zemaljske kugle. Stoljećima kao država traje na vjetrovitim prostorima jugoistočne Europe. Dvije najudaljenije točke spaja svega 190 kilometara zračne linije, a između tog prostora kao da su se sreli Sjeverni pol i ekvator. Tako je Crna Gora i primorska i kontinentalna, ali i planinska zemlja. Može se pohvaliti s četrdeset jezera, a njene rijeke ostale su najčišće u Europi. Površina Crne Gore proteže se na svega 13.812 km2. Na jugu izlazi na Jadransko more, na zapadu graniči s Hrvatskom, na sjeverozapadu s Bosnom i Hercegovinom, na sjeveroistoku sa Srbijom, na istoku s Kosovom, a na jugoistoku s Albanijom. Crna Gora ima 631.219 stanovnika.

Povijesni utjecaj

Mediteranski utjecaj na tradicionalna jela Crne Gore vidljiv je u načinu pripremanja kruha, mesa, sira, vina, juha, raštika i variva.

Proces naseljavanja slovenskih plemena na područje današnje Crne Gore započeo je još u petom stoljeću. Crna Gora prvi se puta spominje u povelji kralja Milutina s kraja 13. stoljeća, a na u početku pojam Crne Gore označavao je usku oblast srednjovjekovne Zete. U drugoj polovici 14. stoljeća Zeta postaje samostalna feudalna država, a već 1496. godine Crna Gora pada pod tursku vlast.

Uz konstantan otpor, Crna Gora odbacuje osmansku vlast u ratu koji je trajao od 1683. do 1699. godine, a na Berlinskom kongresu 1878. godine Kneževina Crna Gora priznata je kao nezavisna država. Tada nastupa njen zlatni period, no mirno razdoblje trajalo je kratko. Uslijedili su ratovi tijekom 19. i 20. stoljeća, a Crnogorci su na vraćanje nezavisnosti čekali do 2006. godine. Crna Gora nakon toga postala je i članica NATO-a, ali i zemlja okrenuta europskim integracijama.

Crnogorska kuhinja rezultat je geografskog položaja zemlje i njene duge povijesti. U kontinentalnom dijelu Crne Gore, kao i na njenoj jadranskoj obali, vidljiv je talijanski utjecaj na tradicionalna jela u načinu pripreme kruha, mesa, sira, vina, juha, raštika i tako dalje. Drugi snažni utjecaj potječe od Turaka, Mađara i kontinentalne Europe. Stoga su popularna jela poput sarme, musake, pilava, punjenih paprika, baklave, bureka, gulaša, đuveča, džemova i mnogih drugih.

Karakteristike kuhinje

Najveći su dragulj crnogorske kuhinje Crnogorci. Jedna im se stvar nikada nije mogla zamjeriti - izvrsni su domaćini. Ovdje vas čekaju otvorena vrata, najbolje mjesto za trpezu i najbolje što vaš domaćin može ponuditi. To je odredište za prave hedoniste, gurmane i sladokusce. Stoga, isključite „kalorimetar“ i uživajte. U Crnoj Gori poslužit će vam hranu za oči i dušu.

Zanimljivosti

Ne propustite posjetiti:

  • Najveću plažu Ulcinj dugačku 13.000 m.
  • Durmitor i najviši vrh planine Bobotov kuk visok 2.522 m.
  • Najveće Skadarsko jezero od 391 km2.
  • Najdublji kanjon rijeke Tare visok do 1.300 m.
  • Najveći zaljev Boku Kotorsku.
  • Adu (Ulcinj), Sveti Stefan (Budva), NP Lovćen, NP Biogradsku goru (Kolašin) i Manastir Ostrog
  • Svjetska prirodna i kulturna baština pod UNESCO-vom zaštitom: Durmitor s kanjonom rijeke Tare i stari grad Kotor