Koprivnički poduzetnici, braća Marijan i Matija Wolf, osnivaju radionicu za preradu voća i tvornicu pekmeza, preteču Podravke.

Izgled dijela Podravke četrdesetih godina dvadesetog stoljeća kada je bila uljara.

Radionica braće Wolf prelazi u društveno vlasništvo i Podravka dobiva ime koje nosi i danas.

Podravka započinje s proizvodnjom konfitura, proizvoda fine marmelade.

Počinje proizvodnja novih Podravkinih proizvoda; kandirano voće, žele bomboni, voćni sirup, senf, kečap, voćna vina, sušeno povrće, sterilizirane mahune i grašak, mesne konzerve.

Počela proizvodnja poznatih Podravkinih juha.

Počinje proizvodnja klasične kokošje i goveđe juhe. Pijetao na Podravkinoj kokošjoj juhi postaje simbol dobre domaće juhe u vrećici koja se kuha samo pet minuta i izvanredna je pomoć zaposlenoj domaćici. Te su godine kokošja i goveđa juha prvi put izložene na Zagrebačkom velesajmu.

Prof. Zlata Bartl zajedno sa svojim timom stvara Vegetu - najpoznatiji univerzalni dodatak jelima koji se proizvodi više od 60 godina i prodaje u više od 60 zemalja na svih pet kontinenata.

Podravkin izložbeni prostor na Zagrebačkom velesajmu.

Podravkin oglas za kokošju i goveđu juhu te asortiman proizvoda.

Na tržištu se javlja 10 novih juha u vrećicama.

Na ambalažu VEGETE 40 dodaje se lik kuhara koji je do danas ostao jedan od prepoznatljivih elemenata Vegetine ambalaže.

Prve suradnje s inozemnim partnerima. Vegeta se otisnula u svijet - prvi izvoz u Mađarsku i Rusiju.

Počinje proizvodnja Čokolina, kasnije i drugih okusa dječje hrane sa zaštitnim znakom medvjedića nazvanog Lino.

Punionica mineralne vode u Lipiku ulazi u sastav Podravke. Voda je tada bila poznata kao "Prirodna mineralna voda", dok svoj naziv "Lipički studenac" dobiva 1973. godine. Inače, prvi pisani trag o mineralnoj vodi i njenom korištenju pojavio se 1708. godine kada su postojala četiri izvora mineralne vode.

Na tržište lansirano 15 novih juha.

U Ludbregu pokraj Koprivnice, osnovana je tvrtka Belupo te počinje proizvodnja lijekova.

Zgrada s natpisom Podravka i danas je uklopljena u proizvodne pogone Podravke.

U sklopu industrijske zone na Danici gradi se Podravkin mesni kompleks - danas Danica mesna industrija d.o.o.

"Male tajne velikih majstora kuhinje" prvi se put emitiraju na televiziji.

Započinje i izdavanje Vegetinih knjiga recepata.

Oglas za Podravkinu Francusku juhu.

Detalj s Podravkinog izložbenog prostora na Zagrebačkom velesajmu.

Belupo, tvornica lijekova i kozmetike, izgrađen je u sklopu industrijske zone Danica u Koprivnici.
Podravka je privatizirana i registrirana kao dioničko društvo.
Dionice Podravke d.d. kotiraju u I. kotaciji Zagrebačke burze.

Mineralna voda je dobila naziv "Studenac".

Počinje proizvodnja "Studene" - prirodne izvorske vode.
Otvorena nova tvornica Vegete u Koprivnici te tvornica Vegete, juha i praškastih proizvoda u Poljskoj.
Podravka je preuzela porečku tvrtku Ital-Ice, proizvođača kvalitetnog sladoleda, slastica i distributera smrznute hrane.

Podravka je preuzela češku tvrtku Lagris.
U industrijskoj zoni Danica otvorena nova Tvornica Podravka jela.

Kupljen brand Eva.
Započela je gradnja nove tvornice dječje hrane.

Podravka kupuje poljske brandove Warzywko i Perfekta, te hrvatski brand Lero.

50. rođendan Podravkinih juha.

U Dugopolju je otvoren novi skladišno-distributivni centar.

50. obljetnica najpoznatijeg Podravkinog branda - Vegete. U skladu sa zlatnom brojkom svojeg postojanja, proizvedena je i jubilarna, "Zlatna Vegeta", a snimljena je i nova epizoda poznate emisije "Male tajne velikih majstora kuhinje".

Podravka kupila marku Belsad.

Podravka je u suradnji s Gradom Koprivnicom pokrenula projekt jedinstvenih "Zdravih jelovnika" namijenjenih osnovnoškolcima.

Vegeta Croatia Open Umag - novo ime najvećeg hrvatskog ATP turnira.

50. rođendan Podravkinog lista, jedinstvenog mjesečnika u Hrvatskoj, s tradicijom dužom od pola stoljeća.
Podravka i Institut Ruđer Bošković krenuli zajednički u stvaranje Centra za inovacije u hrani.

U godini kada Podravkina kulinarska web stranica Coolinarika.com obilježava svoju desetu obljetnicu, broj njezinih registriranih korisnika dosegao je 100.000.

Kampanjom "Okusi za sve jezike", Podravka je obilježila ulazak Hrvatske u EU.

Kulinarska emisija "Ručak za sutra s Podravkom" najgledanija je kulinarska emisija u Hrvatskoj.
Akvizicija Žita (Žito, Zlato polje, Natura, Gorenjka, 1001 Cvet, Šumi bomboni, Maestro).

Kampanjom "Znamo kamo idemo, jer znamo odakle dolazimo" Podravka je obilježila 70 godina poslovanja.

Najpoznatiji Podravkin brand - Vegeta proslavila 60. rođendan. Slavilo se zajedno sa vjernim potrošačima koji su mogli uživati u raznim aktivnostima i promocijama branda Vegeta.