Vegeta u Rusiji drugi put uzastopce dobila nagradu Superbrand

U Novinskom pasažu u Moskvi održana je svečana dodjela priznanja Superbrand Rusija kompanijama čiji su brandovi prepoznati i priznati kao najbolji na potrošačkom i B2B tržištu Rusije u 2006. godini.

U Novinskom pasažu u Moskvi održana je svečana dodjela priznanja Superbrand Rusija kompanijama čiji su brandovi prepoznati i priznati kao najbolji na potrošačkom i B2B tržištu Rusije u 2006. godini.

Podravka je ovu prestižnu nagradu za svoju najpoznatiju marku Vegeta dobila drugi put uzastopce. Ocjenu i klasifikaciju marki provodila je, na temelju podataka istraživačkih kuća ACNielsen i COMCON, nezavisna ekspertna komisija sastavljena od vodećih stručnjaka s područja marketinga i brandinga te samih potrošača, koja je obavila vrlo zahtjevan posao, birajući u "moru marki proizvoda" one koji zaista zaslužuju status Superbranda.

U uži izbor za prestižnu nagradu ušlo je 770 marki s korporativnog tržišta (B2B) i 1192 potrošačke marke (B2C) koje drže vodeće pozicije po obujmu prodaje te prepoznatljivosti na tržištu Rusije. Vegeta se tako našla u uskom krugu marki proizvoda koje su dobile pravo nošenja znaka Superbrand na vrlo zahtjevnom ruskom tržištu i to već drugi put za redom.

Među dobitnicima nagrade Superbrand Rusija prevladaju brandovi poznatih multinacionalnih kompanija - Western Union, MasterCard, Adidas, Audi, Danone, Nivea, Nokia... te domaćih, ruskih kompanija - Aeroflot, A.Korkunov, Gzelka, Beeline, tako da je Vegeta jedan od vrlo rijetkih brandova s područja ovog dijela Europe koji ima pravo nošenja statusa Superbrand na tržištu Rusije. U ime Podravke i Vegete nagradu je primio direktor Predstavništva Podravke u Rusiji Damir Perlok koji je tom prigodom naglasio kako je ova godina za Podravku u Rusiji godina velikog jubileja - navršava se 40 godina od kada su se proizvodi Podravke prvi put pojavili na tadašnjem tržištu SSSR-a. Te daleke 1967. godine počela je uspješna "istočna priča" univerzalnog dodatka jelima Vegeta u simboličnom, ruski crvenom pakiranju te klasične Kokošje i Goveđe juhe. Ova su tri proizvoda tijekom dugog niza godina, zadržavši visoku kvalitetu te domaći okus, postala dio kulinarske tradicije Rusije i do danas su ostala lideri u svojim tržišnim segmentima. Pod markom Vegeta na ruskom se tržištu prodaju univerzalni i specijalni dodaci jelima, sipki bujoni, a ove se godine planira proširenje asortimana novim grupama proizvoda pod markom Vegeta.

Proizvodi pod markom Vegeta vrlo su popularni i priznati od strane ruskih potrošača - Vegeta je broj 1 na tržištu univerzalnih dodataka jelima u Rusiji kako po prepoznatljivosti marke, tako i po tržišnim udjelima.