Vegeta: Okus koji se pamti
Vegeta, jedna od najsnažnijih hrvatskih marki proizvoda i najomiljeniji dodatak jelima u Europi, započela je sa svojom novom imidž kampanjom.
Vegeta, jedna od najsnažnijih hrvatskih marki proizvoda i najomiljeniji dodatak jelima u Europi, započela je sa svojom novom imidž kampanjom. Cilj ove kampanje je da se najsnažnija Podravkina marka - predstavi u najboljem svjetlu te podsjeti na vrijednosti koje se već dugo vremena vežu uz nju - vrhunski okus jela, toplinu kruga obitelji i prijatelja okupljenih oko stola s jedne strane te kulinarski autoritet, kvalitetu i tajnu recepturu koju u Podravki njeguju gotovo 50 godina s druge strane.
Osnovni moto kampanje, "Okus koji se pamti", odabran je upravo zbog namjere da se istaknu brojne kvalitete i atributi vezani uz marku Vegeta, s naglaskom na međunarodnost, univerzalnost, bogatu tradiciju, originalnost te inovativnost. Kampanja je jedinstvena za 11 različitih tržišta, uključujući Hrvatsku, zemlje jugoistočne, srednje i istočne Europe te uz TV spot uključuje i oglase u tisku, billboard kampanju te aktivnosti na prodajnim mjestima, od kojih prevladavaju nagradne igre za potrošače.
U sklopu ove međunarodne kampanje Vegeta je svoje mjesto pronašla i na internetu s ciljem da se predstavi i mlađem segmentu populacije kojoj je internetsko komuniciranje prirodno. Osim web stranica na hrvatskom (www.vegeta.com.hr) i poljskom (www.vegeta.pl) jeziku ubrzo se objavljuju i web stranice Vegete za tržišta Slovačke, Češke, Slovenije, Srbije, Australije, Njemačke, Rusije te međunarodna verzija čime će Vegeta ozbiljno zakoračiti u internetsku zajednicu diljem svijeta.
Potrošači će se još jednom moći uvjeriti zašto je upravo Vegeta najomiljeniji dodatak jelima u Europi i najjača marka u univerzalnim dodacima jelima.