Ugovor Podravke d.d. i Nestlé World Trade Corporation o prodaji, logistici i distribuciji
Danas je u hotelu Opera svečano potpisan ugovor o prodaji, distribuciji i logistici između Podravke d.d. i Nestlé World Trade Corporation. Ugovor su potpisali Jacques EPARS, Operativni direktor za Centralnu i Istočnu Europu, Nestlé S.A. i Darko MARINAC, predsjednik Uprave Podravke d.d..
Danas je u hotelu Opera svečano potpisan ugovor o prodaji, distribuciji i logistici između Podravke d.d. i Nestlé World Trade Corporation. Ugovor su potpisali Jacques EPARS, Operativni direktor za Centralnu i Istočnu Europu, Nestlé S.A. i Darko MARINAC, predsjednik Uprave Podravke d.d..
Temeljem spomenutog ugovora, Podravka d.d. dobila je pravo distribucije i prodaje pojedinih proizvoda grupe Nestlé na području Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Kosova i Makedonije. Ugovor je potpisan na vrijeme od 5 godina, a ugovorne obveze obiju strana započinju s 1. siječnja 2003. godine. Tijekom 2003. godine očekuje se promet s Nestleovim markama u iznosu višem od 500 milijuna kuna. Podravka će u sklopu vlastite distributivne mreže distribuirati široki asortiman Nestléovih proizvoda u kategorijama: mlijeka u prahu (marka NIDO), dječja hrana (marke NAN, ALFARE, ALPREM, AL110, NESTLE), instant kava (marke NESCAFE Classic, NESCAFE Gold, NESCAFE Cappuccino), kakao prah (marka NESQUIK), kulinarski proizvodi (marke MAGGI, THOMY) te čokolade i konditorski program (marke NESTLE, NESQUIK, KIT KAT, LION, NUTS, YES, SMARTIES).
Što se tiče distribucije proizvoda Nestlé na tržištu Slovenije, priprema se poseban ugovor koji će uključivati drugačiji asortiman nego što je predviđeno za prethodno navedena tržišta. Osim ostvarivanja rasta prihoda, značaj spomenutog ugovora za Podravku mnogo je širi. Naime, Podravka će imati mogućnost stjecanja novih znanja od vodeće svjetske prehrambene kompanije, a ovim se ugovorom otvaraju i dodatne mogućnosti suradnje obiju tvrtki poput zajedničke proizvodnje i distribucije izvan tržišta jugoistočne Europe. Također, distribucijom Nestléovih proizvoda Podravka smanjuje troškove vlastite distributivne mreže i time poboljšava profitabilnost svog poslovanja.