Podravkin vizualni spektakl - postavljen novi medveščakov dres u mega izdanju na 500 m2

Podravka je pravim vizualnim spektaklom poželjela sreću „Medvjedima“ uz postavljanje novog medveščakovog dresa u mega izdanju na zagrebački hotel Panoramu. S obzirom da su karte za prvu ovosezonsku utakmicu rasprodane velikom brzinom, Podravka je odlučila najvjernije navijače „Sektora B“, ali i „Medvjede“ koje čeka duga ledena borba, nagraditi i na prigodan način pozdraviti. O važnosti njihove prve utakmice u KHL ligi govori i činjenica da su u Zagreb stigli novinari iz najvažnijih ruskih sportskih redakcija.

Dres MedvescakPodravka je pravim vizualnim spektaklom poželjela sreću „Medvjedima“ uz postavljanje novog medveščakovog dresa u mega izdanju na zagrebački hotel Panoramu. S obzirom da su karte za prvu ovosezonsku utakmicu rasprodane velikom brzinom, Podravka je odlučila najvjernije navijače „Sektora B“, ali i „Medvjede“ koje čeka duga ledena borba, nagraditi i na prigodan način pozdraviti. O važnosti  njihove prve utakmice u KHL ligi govori i činjenica da su  u Zagreb stigli novinari iz najvažnijih ruskih sportskih redakcija.

Neposredno prije prve ovosezonske utakmice, na kojoj je Medveščak zaigrao protiv moskovskog  CSKA u Ledenoj dvorani Doma sportova i ostvario veliku pobjedu od 7 prema 1 u svojoj prvoj utakmici u jednoj od najjačih liga svijeta - KHL, Podravka je odlučila, mega dresom veličine 500 m2, uputiti pozdrav zagrebačkim „Medvjedima“ i njihovima navijačima. Kako se KHL liga igra u velikom broju europskih država na novom medveščakovom dresu ističu se Podravka i Vegeta, brandovi koji su dugi niz godina poznati upravo na tim tržištima.
Kako bi pratili početak hokejaške sezone, u Zagreb je stiglo više od 15 novinara najvažnijih ruskih sportskih redakcija. Novinari i urednici tom su prilikom izrazili želju upoznati grad iz kojeg dolazi Medveščak te su kao gosti jednog zagrebačkog restorana isprobali hrvatske gastronomske specijalitete. Za potpuni osjećaj dobrodošlice pobrinula se Podravka, koja je svim gostima osigurala poklon pakete s proizvodima koje već niz godina prodaje na jednom od svojih strateških tržišta, upravo ruskom.

„Osim nedavnim kulinarskim događajem, početak sezone htjeli smo proslaviti i pravim vizualnim spektaklom. Medvjede očekuje velika sezona, a nas borbena atmosfera pa je mega dres bio odličan izbor da im pokažemo našu potporu i poželimo uspjeh, a Sektoru B dobru zabavu. Našim zajedničkim gostima iz Rusije, predstavnicima uglednih sportskih redakcija, htjeli smo na poseban način poželjeti dobrodošlicu pa smo za njih osigurali kušanje naših gastronomskih specijaliteta, ali i posebne Podravkine poklon pakete s proizvodima s kojima smo prisutni na ruskom tržištu“ - rekla je direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke Marinka Akrap.

Podsjetimo, ulaskom Medveščaka u jednu od najjačih liga na svijetu - KHL, Podravka se odlučila na partnersku suradnju s „Medvjedima“. Podravkina strateška tržišta su, osim Hrvatske, zemlje jugoistočne, srednje i istočne Europe na kojima Podravka ima jasnu strategiju, a to je ostvarenje rasta u kategorijama proizvoda s kojima je prisutna na tim tržištima. Prisutnost Podravkinih marki proizvoda upravo u državama ove hokejaške lige izvrsna je prilika za zajedničku promociju hrvatskog sporta, gospodarstva i turizma.