Podravka predstavila poluindustrijski laboratorij za razvoj

Osnovne su prednosti ovakvih laboratorija, prije svega, osiguranje uvjeta za bolju inventivnost, kraće vrijeme za razvoj proizvoda, te manji troškovi vezani uz razvoj proizvoda.

Podravka predstavila poluindustrijski laboratorij za razvojTijekom 2006. u Podravki se pojavila, po uzoru na najveće prehrambene kompanije u svijetu, inicijativa za nabavom potpuno nove poluindustrijske opreme koja bi se nalazila unutar jednog centra koji bi činio razvojni laboratorij. Ova je ideja u potpunosti i realizirana početkom ove godine, a danas je i predstavljena javnosti upravo na 88. rođendan profesorice Zlate Bartl, voditeljice tima koji je izumio Vegetu. Vrijednost dosadašnje investicije iznosila je 5 milijuna kuna. Riječ je o deset visoko sofisticiranih uređaja smještenih na 400 metara kvadratnih na kojima će Podravkini stručnjaci iz Razvoja proizvoda stvarati potpuno nove proizvode te unaprijeđivati postojeće.

Poluindustrijski laboratorij opremljen je najsuvremenijom tehnološkom opremom koja pruža mogućnost pretvorbe znanstvenih ideja, razvojnih koncepata i potreba potrošača u nove tehnološke procese te inovativne proizvode. Koncepcija laboratorija omogućava međusobno povezivanje različitih tehnologija i procesa što je jedan od bitnih pokretača tehnoloških otkrića.

Osnovne su prednosti ovakvih laboratorija, prije svega, osiguranje uvjeta za bolju inventivnost, kraće vrijeme za razvoj proizvoda, te manji troškovi vezani uz razvoj proizvoda.

Poluindustrijski laboratorij koristit će se i za proizvodnju manjih serija proizvoda u svrhu testiranja tržišta i potrošača nakon što se odrade potrebne predradnje vezane uz implementaciju sustava osiguranja kvalitete. Kapacitet je ovakvih postrojenja od 200 do 2000 komada na dan.

Ovaj poluindustrijski laboratorij Podravki osigurava uvjete za stvaranje kritične količine znanja potrebnog za osiguranje visokog stupnja inovativnosti u kompaniji.

Sve navedeno omogućit će Podravki stvaranje novih prilika što je nužno za napredak i rast kompanije.