Podravka na hrvatsko tržište plasirala konzerve s istaknutim Best Buy Award znakovima
Prehrambena industrija Podravka na hrvatsko je tržište izbacila konzerve sa povrćem, voćem i dodacima jelima (ajvar) s istaknutim Best Buy Award znakovima...
Tijekom Best Buy Award istraživanja od strane Centra za istraživanje tržišta GfK, hrvatski građani ocijenili su Podravkine proizvode kao proizvode najboljeg omjera cijene i kvalitete u nizu prehrambenih kategorija.
Podravka je tako (između ostalog) uvjerljivo pobijedila i plasirala se na prvo mjesto u kategoriji "konzervirano povrće", kategoriji "konzervirano voće" i kategoriji "prilozi jelima".
Zahvaljujući rezultatu navedenog Best Buy Award istraživanja i vodećoj poziciji u navedenim kategorijama, Podravka je stekla mogućnost certificiranja svojih konzerviranih proizvoda oznakom "Best Buy Award".
Na taj način, Podravkino povrće u konzervama sada nosi Best Buy Award medalju s natpisom "Best Buy Award - 2010/2011 - konzervirano povrće najboljeg omjera cijene i kvalitete".
Isto tako, Podravkino voće u konzervama nosi sada Best Buy Award medalju s natpisom "Best Buy Award - 2010/2011 - konzervirano voće najboljeg omjera cijene i kvalitete".
Podravkini prilozi jelima, poput Podravkinog legendarnog ajvara, sada ponosno nose oznaku "Best Buy Award - 2010/2011 - prilozi jelima najboljeg omjera cijene i kvalitete".