Podravka ekskluzivni distributer proizvoda marke Heinz u Mađarskoj
Danas će u Budimpešti biti potpisan ugovor između Podravke i Heinza kojime Podravka postaje ekskluzivni distributer proizvoda spomenute tvrtke na mađarskom tržištu. Ugovor će potpisati Pavel Herman, izvršni direktor Heinza za tržišta srednje Europe i Dražen Pros, izvršni direktor Podravke International u Mađarskoj. Podravka će distribuirati Heinz-ove ketchupe, umake i dio asortimana pod ABC markom.
Danas će u Budimpešti biti potpisan ugovor između Podravke i Heinza kojime Podravka postaje ekskluzivni distributer proizvoda spomenute tvrtke na mađarskom tržištu. Ugovor će potpisati Pavel Herman, izvršni direktor Heinza za tržišta srednje Europe i Dražen Pros, izvršni direktor Podravke International u Mađarskoj. Podravka će distribuirati Heinz-ove ketchupe, umake i dio asortimana pod ABC markom.
Podravka je na mađarskom tržištu prisutna svojim proizvodima dugi niz godina, a vlastito poduzeće - Podravka International Budimpešta - osnovano je krajem 1993. godine. U samom početku poduzeće je bilo trgovačko-distributivnog karaktera, no 1995. godine započeta je izgradnja tvornice Vegete u mađarskom gradu Mohacsu. Naime, zbog visokih carina te odnosa Mađarske sa zemljama CEFTA-e donesena je odluka o izgradnji tvornice Vegete i od 1996. godine u Mohacsu je započeto s proizvodnjom. Tijekom prvih šest mjeseci 2002. godine Podravka je na tržištu Mađarske ostvarila prihod od 31,3 milijuna kuna što je 8% više u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Heinz je najveći svjetski proizvođač ketchupa te privatnih marki u SAD-u. Tijekom 2002. godine (fiskalna godina počinje u lipnju i traje do lipnja sljedeće godine) Heinz je ostvario prodaju u visini od gotovo $ 9,5 milijardi. Informacije o tvrtki Heinz možete pronaći na www.heinz.com.
Dražen Pros, izvršni direktor Podravke International Budimpešta, napominje da ovakva suradnja Podravke i Heinza donosi korist za obje strane: "Podravka je u proteklih 10 godina izgradila respektabilnu poziciju na mađarskom tržištu sa svojim markama Vegeta i Podravka te razvila distribuciju prehrambenih proizvoda. Marke i proizvodi tvrtke Heinz komplementarni su asortimanu koji sada distribuiramo i uvjeren sam da će ovakva suradnja biti korisna za obje strane."
Uključivanjem Heinzovih marki u asortiman koji distribuira Podravka u Mađarskoj proširuje se ponuda prema kupcima, smanjuju se troškovi distributivne mreže, a također se otvaraju i mogućnosti suradnje na drugim tržištima.