Otvorenje nove linije za punjenje pića u tvornici Studenac u Lipiku
2. ožujka 2002. godine, svečano će u pogon biti puštena nova linija za punjenje pića u tvornici Studenac u Lipiku. Otvorenju će biti nazočan i Predsjednik Republike Hrvatske, Stjepan Mesić. Nova linija samo je dio investicije koju Podravka planira uložiti u tvornicu Studenca, budući da se u sljedeće dvije godine planira uložiti još 100 milijuna kuna u program pića.
2. ožujka 2002. godine, svečano će u pogon biti puštena nova linija za punjenje pića u tvornici Studenac u Lipiku. Otvorenju će biti nazočan i Predsjednik Republike Hrvatske, Stjepan Mesić. Nova linija vrijedna je oko 9 milijuna kuna, ima kapacitet punjenja od 7000 litara u jednom satu, a omogućila je i zapošljavanje još 14 radnika u tvornici Studenac. Linija za punjenje namijenjena je proizvodnji pića za ugostiteljstvo u prepoznatljivu staklenu ambalažu, čiji dizajn potpisuje dizajner Orsad Franković, i to prirodne mineralne vode Studenac, prirodne izvorske vode marke Studena, te Studene s okusom limuna, ledenih čajeva od prirodne izvorske vode Studena te Deita Tropic. Nova linija samo je dio investicije koju Podravka planira uložiti u tvornicu Studenca, budući da se u sljedeće dvije godine planira uložiti još 100 milijuna kuna u program pića. Proizvodni asortiman pića osim marke Studenca i Studene - čiste izvorske vode, te Studene s limunom obuhvaća i Deit. Deit čine niskoenergetska osvježavajuća bezalkoholna pića uz dodatak vitamina različitih okusa i to s okusom limuna, grapefruita, šumskog voća, naranče, jabuka, multivitamina, te A+C+E. Uz dosadašnji asortiman gaziranih Deit proizvoda, na tržištu je i negazirani Deit tropic, a pod markom Studena prisutni su i ledeni čajevi s okusom limuna i breskve. Valent Vrhovski, izvršni direktor Podravkine strateške poslovne jedinice Pića, izjavio je: "Otvaramo novu i za Podravku najvažniju liniju za punjenje pića koja je namijenjena isključivo ugostiteljstvu, koje traži isključivo proizvode u staklenoj ambalaži. Novom linijom upotpunjujemo postojeći proizvodni asortiman sa ledenim čajevima i Deit tropicom. Međutim, najvažnije je da smo omogućili proizvodnju Studene u staklenoj ambalaži, a time učvršćujemo marke Studenac i Studena na hrvatskom tržištu. Jačanje ovih marki dobra je priprema za nadolazeću turističku sezonu." U prvoj polovici 2001. godine ostvaren je prihod od prodaje proizvodnog programa pića u iznosu od 41,8 milijuna kuna koji čini 3,4 % udjela u ukupnoj prodaji grupe Podravka odnosno ostvareno je 19 % više prihoda od prodaje pića u odnosu na isto razdoblje prošle godine.