Dolcela BROJ 1
Dolcela je dobila priznanje - broj 1 u Hrvatskoj i BiH
Da je Dolcela najprodavaniji brand u Hrvatskoj i BiH u kategoriji instant praškastih slastica u posljednjih godinu dana, još jednom je pokazalo istraživanje međunarodne agencije Nielsen
Podaci su to prikupljeni putem NIQ panela maloprodaje, odnosno kontinuiranog praćenja maloprodajnog tržišta na reprezentativnom uzorku za određenu zemlju.
Dolcela svakodnevno prati svjetske trendove u pripremi slastica, osluškuje svoje potrošače te kontinuirano unaprjeđuje svoje tradicionalne proizvode dok istovremeno lansira nove, inovativne proizvode, što je glavni recept uspjeha ovog poznatog brenda. Upravo je svojom kvalitetom i inovativnim proizvodima Dolcela izgradila brend koji potiče kreativnost u pripremi slastica u vlastitom domu te omogućuje užitak u savršenom okusu.
Istraživanje agencije Nielsen i priznanje da je upravo Dolcela broj 1 u Hrvatskoj i BiH dokaz je da je ona predvodnik među domaćim i svjetskim brendovima na tržištima Hrvatske i BiH te da nudi sve što je potrebno kako bismo zasladili svoje trenutke, uz jasnu poruku – imaš pravo na slatko!
*Izvor: NIQ, panel trgovine u Hrvatskoj, lipanj 2023. i NIQ, panel trgovine u BIH, svibanj 2023.
*Navedeni izračuni temelje se na NIQovim podacima prema kojima je Dolcela vodeća robna marka u količinskoj i vrijednosnoj prodaji u kategoriji instant praškastih slastica u Hrvatskoj i BiH u posljednjih dvanaest mjeseci zaključno s lipnjom 2023. za Hrvatsku i zaključno sa svibnjem 2023. za BIH (Copyright © 2023, Nielsen Consumer LLC)