Coolinarika jedna od najposjećenijih web stranica u Hrvatskoj
Coolinarika.com sa svojih 63.529 stvarnih posjetitelja nalazi se u kategoriji web stranica koje imaju od 50-100.000 posjetitelja.
Protekloga su utorka prvi puta javno predstavljeni rezultati internetskog istraživanja GemiusAudience, koji su se pod okriljem agencije Prizma Istraživanja i u partnerstvu s poljskom tvrtkom Gemius S.A. provodili na hrvatskom internetskom prostoru, od 1. do 31. siječnja. Coolinarika.com sa svojih 63.529 stvarnih posjetitelja nalazi se u kategoriji web stranica koje imaju od 50-100.000 posjetitelja.
Koristila se metoda broja stvarnih posjetitelja, odnosno broja internetskih korisnika koji su na određenim web stranicama, tijekom mjesec dana pregledali najmanje jednu stranicu.
Prema podacima GemiusAudience za siječanj 2007. net.hr je internetska stranica s najvećim brojem posjetitelja, slijede je blog.hr i index.hr. U razred najjačih stranica uvršteni su mediji kao što su forum.hr, jutarnji.hr, www.hr, oglasnik.hr i 24sata.hr. Ovim istraživanjem nisu obuhvaćeni veliki portali poput T-portala, Večernjeg lista i Vip portala.
Naslovnica kulinarskog portala Coolinarikal.comCoolinarika.com sa svojih 63.529 stvarnih posjetitelja nalazi se u kategoriji web stranica koje imaju od 50-100.000 posjetitelja. Da to nije slučaj, već pokazatelj budućih velikih potencijala Coolinarike, dokazuje više od 350.000 posjeta u siječnju, preko 3.500.000 pregleda stranica na kojoj su se korisnici u prosjeku zadržavali preko 10 minuta. Ukupno je registrirano preko 30.000 korisnika, od kojih 81% čine žene, a 19% muškarci, što je za muški dio populacije porast od 4% s obzirom na prethodne podatke. Najveći broj korisnika je u dobi od 25-39 godina. Korisnici su do sada unijeli 2.973 recepta i premašili Coolinarikinu bazu recepata za preko 800 recepata, a i s unosom slika se približavaju brojki od 2.000. Registrirani korisnici mogu se prijaviti na primanje e-newslettera Coolinarike. Do sada se 26.000 korisnika prijavilo na mjesečni i 19.000 na specijalni e-newsletter.
Zanimljivi su još neki podaci koji su dobiveni putem istraživanja GemiusAudience, a to je da je tijekom siječnja 2007. u prosjeku svaki korisnik pregledao 237 web stranica i prosječno proveo 5 sati i 47 minuta pretražujući internet. Socio-demografski podaci dobiveni su pop-up anketama i putem telefona. Tako 46% korisnika čine žene, a 54% muškarci koji i više vremena provode na internetu. Najveću grupu korisnika po dobnim skupinama čini ona od 15-24 godine (38,73%), a zatim dolazi grupa korisnika od 25-34 godine (25,82%). Najviše korisnika je onih sa srednjim primanjima od 3.501-6.000 kn. Narednih se mjeseci planira nastavak istraživanja na sve većem broju internetskih stranica i portala.