Nova staklena doza Vegete
Nova staklena doza od 400 grama, uz mogućnost kupnje po promotivnoj cijeni zasigurno će razveseliti ljubitelje Vegete i sve one koji će to tek postati.
Marka Vegeta kao istinski tržišni lider godinama diktira tržišne trendove i kreira razvoj tržišta dodataka jelima. Svoj dugoročni uspjeh temelji na stalnim inovacijama od onih u marketinškoj komunikaciji, pristupu polici i potrošačima, sve do najbitnijeg segmenta - inovacija u novim proizvodima. Jedan od posljednjih rezultata takvog pristupa je novo ekskluzivno pakiranje u portfelju etablirane marke - Vegeta staklena doza od 400 g. Vegetu u staklenoj dozi lako je prepoznati na policama, jer je ostala dosljedna plavoj boji, povrću i liku kuhara. Novom ambalažom Podravka nagrađuje povjerenje i vjernost potrošača koji već pola stoljeća prepoznaju dodanu vrijednost koja im se nudi, te se s mnogo pouzdanja poistovjećuju s najpoznatijim dodatkom jelima kao dijelom svoje kulinarske tradicije.
Vegeta u staklenoj dozi potrošačima se predstavlja u medijskoj kampanji koja uključuje i emitiranje spota na sve tri nacionalne televizije u razdoblju od 18.ožujka do 2.travnja. Usto na prodajnim mjestima u tijeku je akcija:
BLAGDANSKA PONUDA, NOVO PAKIRANJE PO PROMOTIVNOJ CIJENI 19,99 kn.
Nova staklena doza od 400 grama, uz mogućnost kupnje po promotivnoj cijeni zasigurno će razveseliti ljubitelje Vegete i sve one koji će to tek postati.