Juhe s potpisom prirode

"Juhe s potpisom prirode" naziv je kampanje za novu liniju Podravka krem juha. Zdrav, prirodan i jednostavan obrok gotov u samo 5 minuta Podravkin je doprinos vašim zdravim prehrambenim navikama i gurmanskom nepcu.

Kampanja traje u razdoblju 01.05. - 15.06.2008., a obuhvaća oglase u tisku, billboarde, city lights, TV i radio spotove.

Cilj kampanje je upoznati potrošače sa novom linijom Podravka juha i njihovim karakteristikama i prednostima.

Novi koncept juha u vrećici nosi epitet potpuno prirodnog, bez dodanih pojačivača okusa, aroma i bojila. Nastale na temelju istraživanja i korisničkih preferencija, krem juhe sadrže više i veće komade pomno odabranog povrća, ekstra djevičansko maslinovo ulje i začine po mjeri juha. Osim mlijeka, krem juhe ne sadrže namirnice životinjskog podrijetla, a pogodne su i za vegetarijance.

Proizvod prati prepoznatljiva vrećica s istaknutim atributima i prednostima juhe. Začinite dan juhom s okusom prirode u 5 privlačnih okusa: krem juha od šampinjona, krem juha od rajčica, krem juha od gljiva, krem juha od brokule i krem juha od šparoga.