Učestala pitanja

Što su Podravka istraživanja?

Podravka istraživanja su interna istraživanja na potrošačima koje provodi odjel istraživanja tržišta Podravke. Kroz upitnike i ankete za koje će članovi Podravka Online Panela dobivati pozive za sudjelovanje Podravka prikuplja podatke na temelju kojih želi poboljšati svoje proizvode i usluge. Sudjelovanje u Podravka istraživanjima je dobrovoljna odluka svakog člana panela koji je za određeno istraživanje primio poziv za sudjelovanje putem elektronske pošte.
Što je Podravka Online Panel?

Kao član Podravka Online Panela primate na svoju email adresu u različitim vremenskim razmacima pozive na sudjelovanje u Podravka istraživanjima. Na taj način imate mogućnost izraziti svoje mišljenje o različitim temama, prvenstveno vezanim uz prehranu, kuhanje i prehrambene proizvode različitih vrsta. Istovremeno, za svaki upitnik ispunjen u cijelosti svakom članu panela pribraja se broj sudjelovanja. Za određeni broj sudjelovanja član ostvaruje pravo na nagradu. Članstvo u panelu je potpuno besplatno, a Vaše odgovore i podatke tretiramo strogo povjerljivo, u skladu s Podravka pravilima i politikama o zaštiti privatnosti i zaštiti osobnih podataka.

Kakve veze ima Peekator d.o.o. sa Podravka istraživanjima i Podravka Online Panelom?

Peekator d.o.o. je agencija za istraživanje tržišta koja pruža uslugu platforme za istraživanje tržišta putem koje Podravka istraživanja kreiraju i šalju upitnike članovima Podravka Online Panela. Peekator agencija je stoga vanjski partner Podravki koji pruža tehničku podršku pri održavanju Podravka Online Panela te provedbi Podravka istraživanja.

Je li moje članstvo u Podravka Online Panelu besplatno?

Vaše članstvo u Podravka Online panelu u svakom je trenutku potpuno besplatno.

Koje prednosti imam kao član panela?

Za svaki upitnik ispunjen u cijelosti svakom članu panela pribraja se broj sudjelovanja. Za određeni broj sudjelovanja član ostvaruje pravo na nagradu. Članstvo u Podravka Online panelu je potpuno besplatno. Ne postoji nikakva obveza sudjelovanja u anketama za koje član dobije poziv za sudjelovanje putem elektronske pošte.

Kako mogu doći do nagrade?

Svaki put kada član panela sakupi pet sudjelovanja u Podravka istraživanjima (prvih pet, kao i opetovano svakih idućih pet sudjelovanja), time ostvaruje pravo na nagradu. Broj sudjelovanja nije ograničen i svaki član/ispitanik panela može sudjelovati u nebrojeno pojedinačnih Podravka istraživanja. Više o načinu ostvarivanja prava na nagradu pročitajte u dijelu Sustav nagrađivanja.

Osvojio/la sam nagradu, ali mi još nije stigla

Prvo provjerite datum kada ste putem elektronske pošte bili obaviješteni da ste ostvarili pravo na nagradu za svoja sudjelovanja u Podravka istraživanjima. Podravka će osvojenu nagradu članu Podravka Online Panela isporučiti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku 6 tjedana od kada je član primio obavijest putem e-pošte o osvajanju nagrade. Ukoliko je prošlo više od 6 tjedana od kad je član bio obaviješten o osvajanju nagrade javite se na službeni kontakt proizvodi@podravka.hr sa konkretnim podacima u svom upitu.

Kako se mogu odjaviti iz Podravka Online Panela?
Ako više ne želite dobivati pozivnice za sudjelovanje u Podravka istraživanjima, i ne želite biti naš član, molimo Vas da kliknete na link za odjavu/prekid članstva koji se nalazi u svim Vašim mailovima koje ste primili vezano za Podravka istraživanja. Nakon odjave više nećete primati mailove od Podravka Online Panela.

Link za pristup upitniku mi ne radi

Prvo provjerite Internet vezu na svom uređaju. Potom ako niste klikom na link preusmjereni na upitnik kliknite desnom stranom miša na link, kopirajte ga i zalijepite u Vaš Internet preglednik. Ako ne radi u tom pregledniku probajte zalijepiti u drugi preglednik, ako ga imate. U pojedinom istraživanju svaki član/ispitanik panela može sudjelovati samo jednom. Ukoliko ste već ispunili upitnik tog istraživanja, pristup linku Vam više nije moguć.

Pitanja u upitniku se ponavljaju ili nemaju smisla

Upitnici i ankete istraživanja tržišta su često specifični dokumenti u kojima se ponekad pojedina pitanja postavljaju više puta na različite načine kako bi se time dodatno potkrijepili finalni nalazi, a i omogućile neke dodatne analize podataka. Kao ispitanik dužni ste iskreno odgovarati na sva pitanja i ne morate se opterećivati njihovim smislom i sadržajem.