Bogat si onoliko koliko jezika govoriš. S Podravkom imate jedinstvenu priliku u samo nekoliko koraka osvojiti tečaj stranog jezika po vlastitom izboru.
Poznati hrvatski kantautor Gibonni u petak je održao koncert na glavnom praškom trgu Vaclavske Namesti te kroz svoje nove pjesme predstavio građanima Praga svoj novi album “20th Century Man”. Ovaj najnoviji Gibonnijev album je na engleskom jeziku, a kako različite ljude i nacije najbolje spajaju glazba i kulinarstvo, Podravka, čija je aktualna kampanja pod nazivom „Okusi za sve jezike“ u tijeku do kraja mjeseca, odlučila se na prijateljsku gestu te ovaj koncert, uoči ulaska Hrvatske u Europsku uniju, poklonila građanima Praga.
Kao predgrupa Gibonniju nastupila je poznata češka grupa Fru Fru, nakon koje su pražani imali priliku uživati u stihovima Gibonnijevih najnovijih pjesma poput Hey Crow, Hide the Mirror, Broken Finger, My Cloud, a sam koncert započeo je poznatim hrvatskim hitom Činim pravu stvar na čije je početne taktove mnogobrojna okupljena publika već započela s pjesmom. Dvosatni koncert prepun emocija i oduševljenja Gibonni je želio zatvoriti s novom pjesmom 20th Century Man, ali publika je željela još uživati u njegovim hitovima te ga je dva puta zvala na bis pa je tako na samom kraju s pjesmom Oprosti uz podršku brojne raspoložene publike potpuno zaokružio ovu prekrasnu ljetnu prašku večer.
Povodom skorašnjeg ulaska Hrvatske i njenih građana u europsku obitelj, i ovaj koncert bio je zamišljen kao spoj hrvatske i češke glazbe, kulture, turizma i europskog zajedništva, a njegovoj organizaciji pripomogli su i Uniline te Hrvatska turistička zajednica.
Na ovom velikom koncertu uživali su i dobitnici koji su u nagradnoj igri osvojili putovanje u Prag, a iznenađenje je bilo izvlačenje dobitnika ljetovanja u Hrvatskoj, omiljenoj destinaciji čeških građana.
Svoje zadovoljstvo nije krio ni Gibonni koji je istaknuo kako je Podravka prepoznala kako na najbolji način predstaviti vrijednosti naše zemlje.
“S obzirom kako kulinarstvo i glazba spajaju ljude, ovo je bila idealna prilika da svi zajedno proslavimo ulazak Hrvatske u Europsku uniju Drago nam je da su građani Praga, koji već u velikoj mjeri poznaju Hrvatsku, prepoznali ovu prijateljsku gestu i u velikom se broju odazvali koncertu jednog od naših najkvalitetnijih pop glazbenika. Podravka već dulje vrijeme kroz svoje proizvode predstavlja Hrvatsku u svijetu, a ovaj put željeli smo učiniti nešto posebno kako bi predstavili našu zemlju kao 28. članicu velike europske obitelji. - istaknula je direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke Marinka Akrap.
Podravka cijelim nizom samostalnih aktivnosti usmjerenih prema građanima obilježava ulazak Hrvatske u europsku obitelj, te je u tijeku velika edukativna kampanja Okusi za sve jezike u kojoj je naglasak prvenstveno na cjeloživotnom obrazovanju, učenju stranih jezika te promoviranju kulinarskog umijeća kroz svoje proizvode.
Podravka je od 13. svibnja ponovo na televizijskim ekranima uz kulinarske minute na HTV-u u terminu od ponedjeljka do četvrtka s početkom u 18.55 sati. Jela europske kuhinje i to po jedan specijalitet svake od zemalja članica EU predstavlja kuhar Robert Slezak uz pomoć voditeljice Marine Medved Pulić.
U ova europska jela savršeno se uklapa Vegeta koja je već 45 godina prisutna u kuhinjama zemalja EU. Špageti Sicilijana, jelo koje predstavlja Italiju otvorilo je ovaj zanimljiv kulinarski serijal. Ukoliko propustite neku od emisija ili poželite detaljno proučiti video recept potražite ih ovdje na stranici ili na www.coolinarika.com
Kampanja „Okusi za sve jezike“ promovirala se i proteklog vikenda u Zagrebu. U slatkom druženju s Podravkom u popodnevnim satima na Trgu bana Josipa Jelačića te kasnije na Zrinjevcu kamo se događanje preselilo posjetitelji su mogli saznati sve detalje kako uz kupnju Podravkinih proizvoda mogu naučiti novi strani jezik.
Uz degustacije slatkih delicija pripremljenih s Podravkinim proizvodima posjetitelji su se okušali u okretanju palačinki te su najspretniji bili i nagrađeni. Palačinke namazane kremnim namazom Lino lada i Podravkinim marmeladama razveselile su i male i velike.
Zabava je kulminirala na Bundeku gdje je u organizaciji Delegacije Europske unije u ovogodišnjem izdanju „Ritma Europe 3“ nastupio poznati kantautor Gibonni. Kako je Gibo pred zagrebačkom publikom nastupio prije tri godine, koncert kojim je promovirao svoj novi album na engleskom jeziku „20th Century Man“ oduševio je mnogobrojnu publiku. Istim se albumom Gibo predstavlja i europskoj publici te kao dio kampanje Okusi za sve jezike spaja glazbu i kulinarstvo.
Podravka je povodom Dana Europe i početka 20. Porina u Opatiji organizirala „EU - Brunch“ - druženje glazbenika, diplomata i kvarnerskih uglednika pod motom „Okusi za sve jezike“.
Na terasi Tamaris, Grand Hotela 4 opatijska cvijeta, Podravkini promotori kulinarstva su zajedno sa poznatim hrvatskim glazbenicima, diplomatima i kvarnerskim uglednicima za uzvanike pripremili karakteristična jela iz različitih zemalja Europske unije, u kojima su uživali svi posjetitelji 20. jubilarnog Porina.
Današnji događaj podržali su i Anica Matzka-Dojder, članica bečkog parlamenta, Ivo Dujmić, gradonačelnik Opatije i poznati glazbenik Neno Belan koji danas održava veliki koncert, dar Podravke i Porina građanima i gostima Opatije povodom Dana Europe.
„Ljubav prema gastronomiji i glazbi oduvijek se odlično nadopunjuju i čine neizostavan dio svakog ugodnog prijateljskog druženja. Upravo na takav način i uz dašak svake od zemalja europske obitelji kojoj ćemo uskoro pripadati, željeli smo obilježiti ovogodišnji Dan Europe.“ - rekla je Marinka Akrap, direktorica korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.
Pokretanjem velike edukativne kampanje „Okusi za sve jezike“ čiji je pokrovitelj Ministarstvo vanjskih i europskih poslova, a koja je predstavljena ovaj tjedan Podravka je odlučila ulazak Hrvatske u Europsku uniju obilježiti nizom aktivnosti. Ovom će se kampanjom usmjerenom prema građanima obilježiti skori ulazak Hrvatske u Europsku uniju, s naglaskom na cjeloživotno obrazovanje i učenje stranih jezika te promoviranjem kulinarske kompetentnosti kroz Podravkine marke proizvoda koje su već dugi niz godina prisutne na europskim tržištima.
Podravka je na danas održanoj konferenciji za medije predstavila jedinstvenu edukativnu kampanju „Okusi za sve jezike” čiji je pokrovitelj Ministarstvo vanjskih i europskih poslova. Ovom će se kampanjom kroz niz aktivnosti usmjerenih prema građanima obilježiti skori ulazak Hrvatske u Europsku uniju, s naglaskom na cijeloživotno obrazovanje i učenje stranih jezika te promoviranjem kulinarske kompetentnosti kroz Podravkine marke proizvoda koje su već dugi niz godina prisutne na europskim tržištima.
Kampanjom Okusi za sve jezike, Podravka svoje potrošače daruje znanjem - tečajem stranog jezika po vlastitom izboru (engleski, njemački, francuski ili talijanski jezik). O idejnom konceptu kampanje te važnosti poznavanja stranih jezika govorio je Zvonimir Mršić predsjednik Uprave Podravke, kompanije koja već dugi niz godina posluje na tom vrlo zahtjevnom tržištu. Prva potpredsjednica Vlade i ministrica vanjskih i europskih poslova Vesna Pusić obratila se u ime Ministarstva vanjskih i europskih poslova koje je ujedno i pokrovitelj kampanje, a o modelu učenja stranih jezika koje će Podravka pokloniti svojim vjernim kupcima, govorila je Ivana Todorić Lieli, direktorica škole za strane jezike Lingua grupa, partnera Podravkine kampanje. Kampanju je podržao i poznati hrvatski kantautor Zlatan Stipišić Gibonni koji je nedavno izdao novi album „20th Century Man" na engleskom jeziku kojim se trenutno predstavlja i europskoj publici.
„Velika mi je čast što možemo započeti ovu društveno odgovornu akciju, a poznato je da je Podravka oduvijek znala prepoznati taj trenutak. Građanima želimo pružiti nova znanja i razvoj stvaranja svijesti o potrebi permanentnog obrazovanja, a strani jezici jedna su od razina kompetitivnosti. Zahvaljujem partnerima jer činimo veliki iskorak potičući građane da oplemene sebe. Vjerujem da će Vegeta kao najjači hrvatski brand osigurati da potrošači Podravkinih proizvoda, a to su zasigurno svi građani, uživaju u jelima.” - rekao je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke.
S obzirom da je cilj kampanje potaknuti građane na učenje ili usavršavanje stranih jezika čime se želi dati i doprinos ulasku Hrvatske u Europsku uniju, važnost i kvalitetu projekta prepoznalo je i Ministarstvo vanjskih i europskih poslova koje je ujedno i pokrovitelj ovog projekta.
„Drago mi je da Ministarstvo podupire ovaj projekt iz najmanje tri razloga. Prvi je što je kulinarstvo jedan od najefikasnijih modela međunarodne komunikacije, drugi je što ova akcija podržava učenje stranih jezika koje je pozitivno za generacije koje će nas voditi u Europskoj uniji. Treći razlog je dodatni srednjeeuropski moment, koji povezuje zemlje u kojima se Podravka pojavljuje sa svojim proizvodima, tako da sa sigurnošću mogu
reći – Vegetu će svi jesti.”- naglasila je prva potpredsjednica Vlade i ministrica vanjskih i europskih poslova Vesna Pusić.
„Zadovoljstvo nam je sudjelovati s Podravkom kao partnerom u ovom projektu jer ćemo svim građanima pružiti zadovoljstvo učenja. Prateći svjetske trendove i napredak u obrazovanju, učenje jezika ponudili smo svima putem online učenja. Ovom akcijom pokazujemo da doprinosimo napretku zemlje i pozivamo vas da kupujući Podravkine proizvode učimo jezike i veselimo se ulasku u Europsku uniju.” - izjavila je Ivana Todorić Lieli, direktorica škole za strane jezike Lingua grupa.
„Ponekad sam se znao uhvatiti kako sa zavišću promatram prepoznatljivost nacionalnih kuhinja, poput primjerice talijanske ili nekih drugih. Drago mi je da sam uključen upravo u ovaj projekt koji zahvaljujući našoj Podravki spaja kulinarstvo i glazbu.” - istaknuo je Zlatan Stipišić Gibonni.
Posebnost ove edukativne kampanje je i u tome što nije riječ o nagradnoj igri jer svaki kupac Podravkinih proizvoda, koji ostvari potrebne uvjete, osvaja tečaj stranog jezika. Kupnjom bilo kojih proizvoda Podravke od 10.5. do 30.6.2013. godine u ukupnoj vrijednosti od 100 kn, svaki kupac ima mogućnost poslati Podravki račun i mail adresu na koju će dobiti jedinstveni kod za pristup virtualnom, online tečaju jezika Škole stranih jezika „Lingua grupa“, stupnja koji odgovara osobnom predznanju (od A1 do C2) u trajanju od 60 sati te online polaganje certificiranog ispita.
Uz ovu edukativnu kampanju, Podravka će se već tijekom svibnja priključiti u nekoliko događanja u različitim dijelovima Hrvatske kojima se prigodno obilježava Dan Europe i skori ulazak Hrvatske u EU. U povodu nadolazećeg Dana Europe i predstavljanja 20. Porina, Podravka 9. svibnja u Opatiji organizira „EU-Brunch“ - druženje glazbenika, diplomata i kvarnerskih uglednika pod motom „Okusi za sve jezike“. Također, Podravka sudjeluje i na Euro Gastro Festivalu koji se održava 11. svibnja u Dubrovniku, a tom prigodom građani i posjetitelji Grada Dubrovnika će se upoznati s gastronomijama svih zemalja članica Europske unije, njih 27 zemalja, ali i gastronomijom Republike Hrvatske kao buduće članice 28. zemlje Europske unije.
U žestokoj konkurenciji od tisuću brandova široke potrošnje, hrvatski potrošači su kao svoj najomiljeniji brand odabrali upravo Vegetu, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos Puls. Time je još jednom dokazano kako Vegeta spada u samu elitu domaćih, ali i svjetskih brandova.
Kada su brandovi široke potrošnje u pitanju, upravo rezultati nezavisnog Brand Puls istraživanja predstavljaju svojevrstan „sud potrošača“ jer se pomoću njega dobiva uvid u snagu branda, a proces pozicioniranja proizvoda se čini mjerljivim. Ovo priznanje je jasan pokazatelj vrhunske kvalitete proizvoda, kontinuiranih ulaganja u brand i tehnologiju, stalnih inovacija u asortimanu te kontinuiranih i kvalitetnih aktivnosti na tržištima regije.
Istraživanje koje je provela agencija Ipsos Puls na 4 tisuće ispitanika diljem Hrvatske podijeljeno je u više od 60 kategorija. Snaga branda pokazuje koliko je dobro brand definiran, prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga. Tako je Vegeta, kao neprikosnoveni lider na tržištu Hrvatske, iza sebe ostavila brojne domaće brandove, ali i globalne divove kao što su Coca Cola, Milka, Nivea i mnogi drugi.
Podravka svojim kupcima daruje online tečaj stranog jezika po izboru - engleski, njemački, francuski ili talijanski jezik.
Tečaj traje 60 sati, stupanj birate ovisno o predznanju, a provodi ga poznata škola za strane jezike Lingua grupa iz Zagreba. Po završetku dobivate mogućnost online polaganja certificiranog ispita.
Kupite bilo koje Podravkine proizvode (pod markom Podravka, Vegeta, Lino, Čokolešnik, Provita, Eva, SMS, Dolcela, Fini-mini, Talianetta, Fant, Studena, Studenac, Lero i Kviki) ukupne vrijednosti od najmanje 100 kn u razdoblju 09.05. – 01.07.2013. i pošaljite kopije jednog ili više računa zajedno s osobnim podacima i e-mail adresom upisanim na kuponu koji ćete pronaći u trgovinama ili ovdje, najkasnije do 10.07.2013., na adresu:
Podravka - Okusi za sve jezike P.P. 155, 48 001 Koprivnica
U jednoj koverti možete poslati jedan ili više kopija računa. Ukoliko niste u mogućnosti ispisati kupon na pisaču, ispišite ručno svoje podatke (ime, prezime, e-mail adresa, ulica, kućni broj, poštanski broj, mjesto) i pošaljite ih zajedno s računima na gore navedenu adresu.
Obavezno nam dostavite vašu e-mail adresu jer ćete putem nje primiti jedinstveni kôd za pristup online tečaju. Nakon odabira jednog od četiri ponuđena strana jezika i testiranja predznanja ponudit će se odgovarajući stupanj. Jednim kôdom možete aktivirati jedan stupanj odabranog stranog jezika. I učenje može početi.
Učenje se u potpunosti odvija preko interneta, u virtualnoj učionici u kojoj interaktivno sudjeluju korisnik, profesor i ostali sudionici.
Sve što vam je potrebno su: računalo, pristup internetu, Microsoft Live Meeting aplikacija, kamera i zvučnik integrirani u računalu ili headset.
Predavanja u virtualnoj učionici su zakazana u fiksnim terminima 4 puta tjedno po 35 minuta.
Na kraju tečaja, omogućeno je online polaganje ispita za izdavanje certifikata o poznavanju određenog stupnja jezika. Datumi polaganja ispita dogovaraju se pojedinačno direktno sa školom stranih jezika Lingua grupa
Podravka Lingua