Naše temeljne vrijednosti su srčanost, inovativnost, nasljeđe, kvaliteta, održivost i brižnost! To su vrijednosti kojima se vodimo već 75 godina i na preko 60 tržišta.
Vijesti
-
Podravkina Tvornica tjestenine upotpunjena novom linijom za noodlese
Uskoro će na tržište izaći i prvi noodles proizvodi iz potpuno vlastite proizvodnje, a godišnje će se moći proizvesti više od 40 milijuna komada
-
Podravka predstavila Coolie – novu i napredniju AI kulinarsku asistenticu
Spoj inovacije i kulinarstva, s više od 5.000 recepata i personaliziranim savjetima pomaže korisnicima u kuhinji
-
Grupa Podravka u prvih devet mjeseci 2024. nastavila s rastom prihoda od prodaje i dobiti
Investitori
-
Transakcije osoba koje obavljaju rukovoditeljske dužnosti – obavijest na dan 6.11.2024.
-
Obavijest o stjecanju vlastitih dionica - propisana informacija na dan 6.11.2024.
-
Obavijest o stjecanju vlastitih dionica - propisana informacija na dan 4.11.2024.
-
Održana sjednica Nadzornog odbora PODRAVKE d.d. - obavijest na dan 30.10.2024.
-
Obavijest o stjecanju vlastitih dionica – propisana informacija na dan 30.10.2024.
Dionica
Odgovornost
-
Okoliš
Promičemo primjenu normi društveno odgovornog poslovanja te usklađenost gospodarstva s razvojnim ciljevima društvene zajednice i očuvanjem okoliša za buduće generacije.
Podravka se u svom poslovanju opredijelila za očuvanje, zaštitu i unapređenje kvalitete okoliša u kojem stvara nove ekonomske, okolišne i društvene vrijednosti za svoje dionike.
-
Potrošači
Podravkino temeljno usmjerenje je proizvodnja visokokvalitetnih i zdravstveno ispravnih proizvoda temeljenih na dobroj proizvođačkoj praksi ina načelima upravljanja kvalitetom i sigurnosti hrane.
R&D
Istraživačko-razvojne aktivnosti nositelji su razvoja naše kompanije. U njih su utkane vrijednosti profesorice Zlate Bartl i njezinih timova - strast, kreativnost, inovativnost, izvrsnost, povjerenje i zdravlje potrošača.