Naše temeljne vrijednosti su srčanost, inovativnost, nasljeđe, kvaliteta, održivost i brižnost! To su vrijednosti kojima se vodimo već 75 godina i na preko 60 tržišta.
Vijesti
-
Podravka otvorila novi Transportni centar
Zadnja etapa najvećeg investicijskog ciklusa u povijesti kompanije, koji je dodatno osnažio njenu konkurentnost i tehnološku spremnost za budućnost, uspješno privedena kraju
-
Akcijom „Donirajmo za škole i jela koja se vole“ Podravka pomaže opremanje školskih praktikuma
Od svakog prodanog Podravka proizvoda od rajčice i Zlato polje tjestenine u periodu od 1. travnja do 30. svibnja 2025. odvojit će se 5 centi za financiranje opreme ugostiteljskih škola u Hrvatskoj
-
Zaklada „Zlata Bartl“ ponovno aktivna
S ponovnom aktivacijom Zaklade, otvara se natječaj za inovativne projekte žena poduzetnica u prehrambenom i poljoprivrednom sektoru
Investitori
-
Informacija o stanju neovisnosti Revizijskog odbora Društva
-
Održana sjednica Nadzornog odbora PODRAVKE d.d. - obavijest na dan 29.4.2025.
-
Poziv na prezentaciju revidiranih rezultata poslovanja Grupe Podravka za 2024. godinu
-
Obavijest o stjecanju vlastitih dionica - propisana informacija na dan 25.4.2025.
-
Obavijest o imenovanju predsjednika i člana Uprave BELUPA d.d. - obavijest na dan 24.4.2025.
Dionica
Odgovornost
-
Okoliš
Promičemo primjenu normi društveno odgovornog poslovanja te usklađenost gospodarstva s razvojnim ciljevima društvene zajednice i očuvanjem okoliša za buduće generacije.
Podravka se u svom poslovanju opredijelila za očuvanje, zaštitu i unapređenje kvalitete okoliša u kojem stvara nove ekonomske, okolišne i društvene vrijednosti za svoje dionike.
-
Potrošači
Podravkino temeljno usmjerenje je proizvodnja visokokvalitetnih i zdravstveno ispravnih proizvoda temeljenih na dobroj proizvođačkoj praksi ina načelima upravljanja kvalitetom i sigurnosti hrane.
R&D

Istraživačko-razvojne aktivnosti nositelji su razvoja naše kompanije. U njih su utkane vrijednosti profesorice Zlate Bartl i njezinih timova - strast, kreativnost, inovativnost, izvrsnost, povjerenje i zdravlje potrošača.